pksl kpsl

reede, märts 24, 2006

 

rekonnekt

Uku, tagasi Inglismaalt, käitus loomulikult ja tundus pisut suurem, kui ma harjunud olin ja tundus justkui surnuist tagasi tulnud mehena ja nimetas mind sitaks ja mõttetuks inimeseks ja kinkis mulle lõbutüdruku flaieri ja minikonserviavaja kujulise külmikumagneti. Nokus suitsetatakse palju. Miks Tallinna kohvikutesse võimsamaid ventilatsioonisüsteeme ei panda? Kellele see sinise nõgese hõng riiete küljes ja juustes meeldib? Kukkusin taburetilt põrandale ka, Tõnis embas mind sedasi. Ta oli purjus vist ja lõi kõrvalruumis sisearhitektidega tutvussidemeid. Ta läheb Amsterdami varsti. Vaatab, kuidas seal arhitektuur ja ülikoolid on.

Ma võiksin olla parem inimene, ma arvan. Huvitavam, suhtlusaltim - suhtlussuutelisem.

sinusõna:
Kõige hullem suitsuurgas pidi olema ikka see kurikuulus armastatud Levikas. Aga Noku on ka paras noku. Nad tahavad meid pöörata imemise usku, aga meile meeldib rohkem puhas asi.
 
Postita kommentaar

<< Home