pksl kpsl

neljapäev, mai 18, 2006

 

17/v/2006 Esimene võttepäev

Stseen 1/11
Lowe Age kontor
20:00 - 23:00
Ain, Riina, Kersti

Pärast seda, kui esimene stseen filmitud sai, hakkasime Margusega tseremoniaalset taldrikut vastu kaamera statiivi peksma, aga see ei läinud katki. Taldrik. Ain soovitas lüüa piki statiivipead, metalljalad tehti lühemaks ja kui me uuesti lõime, läks mu vasak käsi kolmest või neljast kohast katki. Ma palusin Margusel suuremad killud väiksemaks lüüa ja Margus lõikas oma kätt vist kahest kohast. Ain, vanameister ja lapsepõlvekangelane, tõi mulle suure plaastri.

Esimene tunnetus võttemeeskonna tempost ja kolme näitleja stiilikalduvusest on käes. Võtted toimusid reklaamibüroo Lowe Age läbipaistvas futuretro kupeekabinettidega kontoris, kuhu me naaseme 28. kuupäeval. Püsisime graafikus, aga see oli ilmselt võttepäevadest kergemaid.
Kui Ainiga stseen võetud sai, läks härra koju jalgpalli vaatama ja Kersti sai telefonikõne, et ta poeg jäi auto alla. Šokk lahtus, kui selgus, et poisil on jalg kipsis ja muidu on hästi.

Esialgne pelgus on läinud. Hommikul kuulasin Slowdive'i nii kõvasti, et kõrvad lõpuks vilisesid. Et rahuneda.

Kristo tegi naturalistliku rolli "taustal mööda kõndiva kontoritöötajana". Uku käis vahepeal mu juukseid näppimas ja tegi imelikke asju, millele ma kahjuks või õnneks keskenduda ei saanud. lapsonhaige tuli meile fotograafiks ning Jaak mu diiler dokumenteerib võtteid miniDV-le. Õhtul hiilime operaator Eleni ja kunstnik Marioniga kusagile ETV läbivaatusruumi, sest Elen tahab kontrollida koloriiti (kaamera visiir on mustvalge) ja meil on vaja näha, kas me liigume visuaalse stilistikaga õiges suunas.

Öösel mul und ei tulnud - me olime võtteplatsilt lahkunud nii kõrgendet meeleolus. Kell pool neli a.m. hakkasid ülemised naabrid seksima ja möirgasid ja halisesid, nagu tooksid kahepeale mingit monstrumit ilmale. Ja siis hakkasid õues linnud laulma.

Xelene leitud kalake, kes mängib ühte peategelast - Lootust - puhkab praegu end võtetest välja Xeli ja Juku kodus. Ta on väga loomulik filminäitleja. Ma loodan, et ta elab võtted üle. Xel jätab ta endale, kui võtted läbi saavad.

Terje helistas praegu, ütles, et see kild, mille tema sai, et ta pistis just käe kotti ja lõikas endale kätte.
Kolm verist tudengit kohtuvad õhtul telemaja läppundkollases sisemuses.


sinusõna:
õiges kogustes verd on mõnus ja saab ainult õnne tuua
 
Ma arvan ka, et vast pigem. Selgus, et operaator lõikas ka killuga kätte. Neli.
 
See on nagu massveristamine juba. "Veri voolas jõgedana/Jõgi paisus järve'eksa." Äh.
 
Postita kommentaar

<< Home