pksl kpsl

kolmapäev, mai 17, 2006

 

On aeg

35 minuti eest alanud päeva õhtul algavad minu ja Marguse bakalaureusetöö võtted. See on lugu, mis sai alguse esimesel kursusel, kasvas teisel ning valmib lõplikult kolmandal, nüüd õige pea. Näitlejad on kõik värvatud, võttemeeskond on suur, ma ei hooma numbreid ja asju, lihtsalt olen nii hea režissöör, kui oskan. Võib-olla läheb hulluks. Graafik on tihe ja üks võte algab kell neli a.m. - kellaaeg, mis pole enam öö ja pole päris hommik. Margus lubas millalgi võtteperioodil nutma hakata. Leppisime kokku, et ta annab mulle eraldi märku, kui see toimuma hakkab, et ma näha saaksin.

6. juunil on kaitsmine.
Vabanemine, nagu ewulegi ütlin, tuleb ohjatu.

sinusõna:
Nii saagu!

Vaev, higi, pisarad, unetud ööd, kaotatud aju- ja närvirakud, võib olla isegi inimsuhted, mis selleks on kulunud, vajavad kompensatsiooni.
 
Postita kommentaar

<< Home