pksl kpsl

reede, mai 12, 2006

 

Tüdrukud

värviline tekstipõhine aus ilu

milk white pure morning kirjad + püstolilasuvalgus

flow > kaude > puhtus

Olen ehk elu suurima töö laineharja poole liuglemas. Ei julge siia midagi kirjutada, kogu aeg peaks õppima paremaks lavastajaks, kirjutajaks, organiseerijaks, vastutajaks.

Kergendusteni, lõpetamisteni. Ootusärevuseni.

Loe tüdrukuid.
+ poissi.

sinusõna:
ja mul oli juba mure, kuhu sa kadunud oled.
 
armas.
 
silmasin sind täna korra msnis, aga sel ajal kui trükkisin ilmus mulle kiri: non mot metal bot disconnected

kirjutasin ikka mõtte lõpuni ja jätan nüüd siia:

ma panin lavakõne eksamiks pintsaku selga nagu naistel ikka, et peaasi et endal oleks armas olla ja siis nüüd on eksam läbi ja läks nagu ikka ja vasaku kaenla all mul on jälle näärmetega mingi jama. arvan, et kohvist või unetusest.
 
Postita kommentaar

<< Home