pksl kpsl

laupäev, aprill 22, 2006

 

Sigur Rós

Sigur Rós on ilusaima kunstiga bänd minu teadmises. Nende albumikujundused on koltunud puumajade keldriniisketest laegastest leitud, nende videod on aeglane kineetiline fotograafia. Nende meelsus on hukkunutest maha jäetud ilu ime.
On vägivald, mis sünnitab vägivalda; Sigur Rós on ilu, mis sünnitab ilu. Vaatasin DVD pealt nende videoid ja ma ei taha midagi koledat luua.

Režiistsenaariumi teine versioon sai roppuste ja ärakõndimiste vahel valmis. Teisisõnu on ~40-minutiline pilootepisood paberite peal filmitud ja kokku monteeritud. See saab olema ehitusplaan päris võtetele inimeste ja tehnikaga. Praegu on must tint ja valged A4 paberid. Esialgse 225 plaanivahetuse asemele tuli nüüd 122. Pildikeel on lihtsam ja näitlejatel peaksid tekkima tingimused teha sujuvamat mängu - stseenihakitust on vähem.

Muusikasse.
(Tänan siinkohal Jaaku, oma diilerit.)

sinusõna:
Oma esimese Sigur Rosi plaadi sain ma sult. See ei olnud originaal, aga ikkagi väga väärt kujundusega.

Ja kui Londonis olin ja hängisin ja virgin megastore'is oli pakkumine, et viis asja 30 naela eest, siis omandasin ka kaks originaali. Kunstilise kujundusega.

Mul on nagu vahel Sigur Rosi perioodid, mil taon neid kolme albumit kuulates repiit nuppu ja siis teatud ajaks unustan need helid ja siis tuleb jälle repiit nupp.
 
Postita kommentaar

<< Home