pksl kpsl

neljapäev, juuli 20, 2006

 

Müstiline leek

a mysterious friend of mine
dove into a sea of wine
he made a really good case against me
why go on?

Mary Timony "Painted Horses"

-

Täna üle 4 kuu või enama tagasi kinos olles on tunne(l) tagasi (tunde juurde). Meenub siin pimedas tselluloidulmadest kumisevas koopas, kuidas ma lugesin lainevärelusi täis LCD ekraanidelt soist mõrkjat teksti ja kirjanike hõrke mürke. See on katakomb unistusteks, kui siin pimedaks läheb. Väline maailm on siit vaadates reljeefne, nagu alateadvus ja ma ise olen hapram.
Ma lähen siit töölt ära, õige pea, sest ma ei taha niisama passida. Raha siit eriti ei saa, siin saab olla. Olema tulen siia ikka, mu tühi pime sõber, akendega inimestesse. Võtit ma ära ei anna. Kus mujal on nii pime, soe ja kummitav? Mu kõle tühi sõber. Sind ma romantiseerin veel palju.

sinusõna: Postita kommentaar

<< Home