pksl kpsl

neljapäev, august 10, 2006

 

I feel soon I will sink into you

Öö langeb päikesele järele, minule jääb ritsikate sirin ja tume sina, mida nööbivad tulekollased aknaruudud keset õhku. Oh sa poiss, ma mõtlen.
Oh, sa poiss, see jääbki vist nii.

Ma viskasin selle inimese kujuga oksa minema, mis sa metsast tõid. Minu meelest see on mõttetu. See on lihtsalt oks. Oli.

Mul on veel natuke kirsitubakat. Oma aknaruudul istudes, kui väljas on pime ja särgita ihul jahe, ma maitsen magusa lõhnaga suitsu ja mõtlen, et siis kui sa just oma sigareti filtri huulte vahelt näpistad, see on see hetk, mil ma peaksin su huuli enda suuga puutuma. Siis, kui nad veel soojad on.

Loomulikult sa mürgitad mind, kui sa välja hingad, aga ma natuke loodan, et need pisikud, mis sa mulle annad, et mõned neist jäävad mustade täppidena minu sisse. Mikroskoopiliste täppidena. Sinu täpid, minu defekti indikaatorid.

Ma räägin, nagu roostene masin, aga ega see ei loe, kui sa tagasi ei tule. See taevas võib sama hästi olla sinu pupill. Sa võid sama hästi silma kinni panna ning pühkida mind ripsmetega aknalaualt.

See on võimalik.

03-deftones-around the fur-mascara

sinusõna:
Mul hakkab vahel halb sind lugedes. Enda pärast. Sest sina oled hea.
 
Ma tahaks midagi öelda, aga sõnad jooksevad kinni.
Igal juhul mulle meeldib, et sulle meeldib.
 
Ma ei tunne Sind, aga Sa oled Ilus.
 
Postita kommentaar

<< Home