pksl kpsl

reede, aprill 14, 2006

 

Sooloklounaad, etteaste nr. 2

Jalutasin Eiaga põhiosa päevast. Eia rääkis, et hiljuti leiti üles Juudase evangeelium, kus on kirjas, et Jeesus Kristus mõtles kogu plaani ise välja ja et Juudas oli lihtsalt piisavalt hea mees, et teine hea mees välja aidata. Eiale meeldib mõte, et Kristus oli suitsidaalne. Ma mõtlen ka, et see on ilus plot twist.

Maailm on kõigesööja, ta sööb inimesi ka.

Ma olen väsinud oma vaimuhaigusest; see on ebamaitsekas, millises rõhus ma olen kohe, kui ma üksipäini jään. Mind häirib, kui vähe ma teiste hullust ravida suudan. Sõnad ei aita, inimesed tahavad kehasid. Kannibalism ei ole kadunud - nüüd on lihtsalt sedasi, et inimesed söövad üksteist nagu pulgakomme. Hammustamata, vähehaaval, järjepidevalt, kuni tüdimuse ja pettumuseni. "Nüüd" tähenduses "meie liigi ajajärgul".

Killumart rääkis mulle, kuidas see on ainult otsuse küsimus, kui tõsimeelselt sa kellegagi ühte heidad. Mina olin eelnevalt öelnud, et inimesed ootavad teineteiselt võimalikult pikaajalist päästmist.
Melanhoolsed hoorad väldivad kokkupuudet ja limpsivad teineteist läbi kuvariklaaside.

Lähen pesen kunstvere juustest välja.
Ma räägin sinuga siis, kui ma ennast ümber olen kasvatanud. Ma arvan, et ma ei meeldi endale selliselt. Ma arvan, et sa meeldid mulle tõeliselt.

sinusõna: Postita kommentaar

<< Home