pksl kpsl

pühapäev, aprill 16, 2006

 

Mitte eriti ilus

Kristo ütles eile Seksoundi indimunadepühapeol, et Anne Türnpu ütles Marionile, et meie põlvkond on selline põlvkond, kes ei kasvagi kunagi suureks.
Selle väite kohta tahaks rohkem teada - arvestades, et seal on sees igavikulisust märkiv "kunagi", on see julge asi, mida väita.

Ma käin nüüd uue hot.ee portaali mobiilileheküljel mänge uurimas. Ma võtan vist Bomber Mani lähitulevikus, paistab. Siis, kui ma selle ära olen teeninud.

Indimunadepühapidu oli naljakas. Sõime muna ja sibulaleiba. Hallkiviplaatidest põrand, hallid seinad, uue aja igavad nurgelised lauad ja toolid helekollased-hallid, suured ventilatsioonitorud madalas laes ja kalavõrk pea kohal, DJ-nurk kuldse paberkirjaga "Karaoke kelder", selle kõrval suletud riidebutiik ja selle kõrval tühi lille- ja postkaardipood. Teises nurgas lett kolme kuivava saiakesega, kahe aega mööda saatva baaritüdruku ja külmkapiga, mille seest Gin-jooke ja õlusid ja siidreid 25.- eest võtta sai. Kui külmkapi uks lahti tehti, oli hämar DJ-esine tantsuplats klaasuksepeegeldusest kohe valgustatud. Leti taga seinal olid musta markerkirjaga täidetud Coca-Cola menüüplaadid, mis pakkusid kotlette ja piprapihvi (110.-). Ma ei usu, et neid öösel tegelikult tellida sai.

Ma jõin kaks siidrit. Juss torkas tuletikud kooritud muna sisse ja pani need põlema. Muna muutus klaabuks. Kristo kartis, et ta raiskab oma aega. Läksime koju.

.

Hiljem nägin unes, et ma sõitsin bussiga kaugele futuristlikusse päiksevalguses Lasnamäele ja PöffiSten juhatas mind üle mullavallise tühermaa mingisse jõusaal-spasse, millel oli sulgemisaeg ja üks naise moodi mees ei tahtnud meid sisse lasta, aga ikkagi lasi, sest me olime omad inimesed ja siis me istusime arvutitoas ja see naise moodi mees muutus naiseks ja me läksime nurga taha ja suudlesime ja see tundus üpris päris ja siis ma hakkasin asju nägema läbi Holden Caulfieldi silmade ja see naine oli mul hästi lähedal ja näitas mulle kuldset medaljoni, mis tal kaelas rippus ja rääkis midagi, et meil tuleb kolm poega ja siis sõitis üks mikrobuss vanalinnatänaval mu kaksikutest väikevennad surnuks ja nad jäid identselt kükakile, pilk langetatud ja käsi näol - identselt, nagu telekamängutegelased, ja kahel erineval kõrgustasapinnal.

.

Inetu.

.
&
Lisand:
Jaak müüs mulle päeval plaadipoes 2 heliplaati: Mogwai Mr. Beast ja Sonic Youth Goo [Deluxe Edition]. See on ilus, siiski, ja näitemäng sai mõju.

sinusõna: Postita kommentaar

<< Home