pksl kpsl

teisipäev, juuni 06, 2006

 

Ülikooli lõpp

Poiste õhtul kuulasime Küka pool põrandal Deftonesi "Digital Bathi", siis liikusime tantsuvõitluskunsti capoeira liikumistehnikas vanalinna tänavaidmööda kooli naabermaja stripibaari, siis strippar lõi Volmerit ja siis kella viie ami paiku tungisid röövlid Margusele Saiakangi juures kallale ja peksid ta sillutisele, aga kuna ta oli unustanud jaki koos telefoni ja rahaga baari, polnud talt midagi ära võtta ja ta teadis seda, nii et ta lihtsalt lebas seal, ootas löökide lõppu ja võttis seda kui uut kogemust.

Kursaõed Krista ja Maarja lähevad lahku, lükkavad voodid eraldi tagasi. Maarjal on asjad pakitud, sest Kaaren viib ta enda manu. Meil oli selle puhul ühikas kastipidu. Mihu läks hulluks ja tahtis inimesi suudlema panna. Krista vajutas hetk varem õigele nupule, sisenedes tuppa teatega, et ta tahaks meid kõiki suudelda. Viimaks tegid Krista ja Maarja musi, noor ooperilaulja Grete pärjati meie kursuse missiks, kuigi ta õpib EMAs, ja mind valiti Mister Sinisilmaks.

Täna oli bakalaureusetööde kaitsmine. Ma sain A. Enne tulemuste teatamist mängisime kursusega lasteaia hoovis jahimeest (niimoodi, et surnud hakkasid kummitusteks) ja siis läks tahtmatult ukaka mäng käima - Mihu jooksis seina äärde lugema ja järsku hakkasid kõik peitu jooksma, see oli doominoefekt ja mõtlemiseks polnud enam aega. Lõuna-Eesti laste ukakas pidi olema trifaa. Et kui tahad pääseda, siis pole "uka-uka-mina prii", vaid "trifa-trifa, mina prii". Ma olen vist mõlemat varianti mänginud.
Õpetaja Tuuling lasi meid Lai 9 väravast välja, ta lehvitas meile ja meie lehvitasime talle. Sõime Karu tn. ühikas kastipeost järele jäänud seene-juustu-makaronid ära, jõime šampust-siidrit-veini, kuni süüdati küünlad, lebasime veel Krista-Maarja kaksikvoodis, naerust labased ja lihtsad. Ja ülikool sai läbi.

Jooksime Margusega viimase 40 peale. Vanavanemad olid kodus rõõmsad ja kallistasid. Arvutilauale oli jäetud ümbrikupakike Endla teatrist. Sees oli vihmakeep.

Täna öösel, ma arvan, ma magan. Pärast Final Fantasy X-t.

---------------------------------------------------------
Morrissey [album] You are the Quarry
---------------------------------------------------------

sinusõna:
On vist põhjust õnne soovida!
 
ai vander... on seesinane postitus järjekordse ploogi luigelaul?
 
Ei ole, Aivar.
Oli küll, Jaan.
 
Nujah noh, eks see oligi õnnesoovina mõeldud!
 
Ega mul ses osas küsimust ei tekkinudki.
 
Sa oled tubli! (:
 
Postita kommentaar

<< Home