pksl kpsl

reede, juuni 02, 2006

 

On hea

Taevas oli roosa ja kuldkõrbevate äärtega. See kadus mööda tänavavalgustitäppide trajektoori sõidutee sügavikku, horisondi taha, maapinnast madalamale ära.
Viisime Margusega eksplikatsioonid ja lõputöö DVD kursuse juhendaja postkasti. Viimasel minutil.
Kristo viis mind Vene Draamateatrisse, seal olid Jekaterina ja eestivene näitlejad Moskva koolist. Rääkisid oma elust, ma sain poolest aru ja teine pool selgus etendusejärgses Kati tõlkes.
Kahju, et ma vene keelt ei oska.
Mul on kõik peale kaitsmise tehtud. Kerg(lan)e on olla, hea. Kool on läbi.
Kesköötaevas paistis kahkjas kuusirp, kumas lillakas fantasy uduvines.
Mul ei ole kahju. Elu käib juba ammu.

--------------
Slowdive
--------------

sinusõna:
Ots saabub venivalt ja äkitselt. Ühel hetkel on sinu panus antud, jääb vaid üle oodata. Ja vabanemist nautida.

Tubli oled. Pai.
 
torgata pakk õigesse prakku kaks hetke enne kella kukkumist oleks vist hoolimatu vanade tudengikommete suhtes... :) niisiis sammume oma eelkäijate jälgedes. kuni ongi lõpp. eh.
 
aga ma kõnnin teisiba ja kolmaba tallinna linna tänavail.
 
Postita kommentaar

<< Home