pksl kpsl

kolmapäev, mai 31, 2006

 

27/V/2006 Kuues võttepäev

Stseen 1/11
lilleseadja kodu
13:00 - 17:00
Priit ja hulk alasti inimesi

Oli palju valges pesus inimesi. Ikka on parem öelda "oli palju alasti inimesi". Võttepaik oli see korter, mida ma kunagi metallminimalism-kokaiinkorteriks kutsusin. Nüüd see oli oma avaruses ohutum. Lilleseadja magas suurte uste taga.
Tüdrukud kogunesid vaikse järjepidevusega võttepaigale, istusid grimminaiste hoole all toolidel ja mina üritasin muusikat mängima panna. Peale läks The Verve Remixed ja ootamatult oli ruumist saanud ilusate inimeste pühapäevaüritus, kus taustaks põksub house ja kõigi päevitund nahk läigib, nagu kõva koor. Ma püüdsin mitte muutuda vaenulikuks, nagu ma sedapuhku teen. See oli ikkagi meie lõputöö osa, mitte veel üks välja manatud moedemm. Aga selle muusika ma vahetasin välja üpris ruttu, sest Tõnisel oli vana Mr. Oizot ja Soviet Kintchi jazzi.

sinusõna: Postita kommentaar

<< Home